Norled innstilt som hydrogen-pioneer

BATTERIFERGE: Selskapet Nordled var først ute med ei batteriferge, "Ampere" (bildet) på sambandet Lavik - Oppedal. No ligg dei an til å bli den første som bygger ei hydrogenferge i drift.

BATTERIFERGE: Selskapet Nordled var først ute med ei batteriferge, "Ampere" (bildet) på sambandet Lavik - Oppedal. No ligg dei an til å bli den første som bygger ei hydrogenferge i drift.

Artikkelen er over 1 år gammel

Statens Vegvesen har innstilt Norled AS som kontraktspartner for fergesambandet Hjelmeland-Nesvik-Skipavik i Rogaland.

DEL

Det spesiellle med dette sambandet er at anbodet er utforma som ei utviklingskontrakt. Kravet her er at minst 50 prosent av energien til framdrift skal vere frå hydrogen. Den resterende energien skal komme fra elektrisitet med lading fra kai. Det er ingen slike hydrogendrevne ferjer i drift i dag.

Styreleiar i Norled, Ingvald Løyning meiner dei er eit innovativt selskap som mellom anna sette verdas første heilt utsleppsfrie ferge i drift i 2015.

- Vi gler oss til å ta fatt på denne spennande utfordringa, sier Løyning i ei pressemelding.

Artikkeltags