Til sommaren kjem Roald Amundsen til Florø

REVOLUSJONERENDE TEKNOLOGI: Hurtigrutens nye hybridskip MS Roald Amundsen og MS Fridtjof Nansen skal ta gjester fra hele verden nærmere naturen med grønn teknologi - og blir med batteripakker verdens første hybriddrevne ekspedisjonscruiseskip.

REVOLUSJONERENDE TEKNOLOGI: Hurtigrutens nye hybridskip MS Roald Amundsen og MS Fridtjof Nansen skal ta gjester fra hele verden nærmere naturen med grønn teknologi - og blir med batteripakker verdens første hybriddrevne ekspedisjonscruiseskip. Foto:

Artikkelen er over 1 år gammel

Sommaren 2019 satsar Hurtigruten stort på norskekysten: Dei splitter nye hybriddrevne ekspedisjonsskipa MS Roald Amundsen og MS Fridtjof Nansen kjem til sommaren.

DEL

Ekspedisjonsseglingane kjem i tillegg til Hurtigrutens 11 skip i Kystruta Bergen-Kirkenes, og betyr at små og store stader langs heile kysten vil få besøk av dei spektakulære hybridskipa. Dette melder Tidens Krav.

- Heilt fantastisk at vi kan vise fram verdas råaste kystlinje med verdas råaste skip, seier konsernsjef Daniel Skjeldam i Hurtigruten i ei pressemelding.

Nyheita kjem berre nokre dagar etter at Hurtigruten annonserte at dei vil legge inn anbud på alle 11 skip i konkurransen om den nye avtalen på Kystruten Bergen – Kirkenes.

- I 125 år har vi vore livsnerven langs norskekysten, og frakta lokalreisande, gods og turistar. Dette er ein del av Hurtigrutens DNA. Ingen kan norskekysten som oss. Vi gler oss til konkurransen, og er med for å vinne, seier Skjeldam.

Skaper milliardverdier

Hurtigruten står i dag for 14 prosent av alle utanlandske gjestedøgn i Norge. Ein undersøkelse fra Menon Economics viser at Hurtigrutens virksomhet skaper flere tusen arbeidsplasser og lokale verdier for fleire milliardar kroner langs heile kysten, skriv selskapet i pressemeldinga.

Med dei to hybridskipa i ekspedisjonsseglingar langs kysten, vil Hurtigruten operere 13 skip langs norskekysten gjennom heile sommaren 2019 – både til velkjente og nye hurtigrutedestinasjonar.

Revolusjonerende hybridskip

MS Roald Amundsen og MS Fridtjof Nansen er under bygging på Kleven verft i Ulsteinvik, og byr på ei rekke nyvinningar:

I tillegg til banebrytande teknologi og grøne løysingar, kan opp til 530 gjestar nyte den spektakulære norskekysten frå store observasjonsdekk eller gjennom panoramavindaugei Explorer Lounge på dekk 10.

Alle lugarar er utvendige, halvparten av med eigen balkong. Hjørnesuitane akterut har private boblebad. Det er også store boblebad på bassengdekket, som også har eigen bar og evigheitsbasseng med spektakulær utsikt.

MS Roald Amundsen og MS Fridtjof Nansen:

Bygget: 2018 Kleven Yards, Norway

Størrelse: 20.889 bruttotonn

Lengde: 140 m

Bredde: 23,6 m

Draft: 5,3 m

Gjester: 530

Lugarer: 265

Mannskap: 151

Cruisefart: 15 knop

Isklasse: PC-6

Flagg: Norsk

Hjemmehavn: Tromsø

Slik ser reiseruten for rundturene med MS Roald Amundsen:

Dag 1 Hamburg

Dag 2 Til sjøs 
Dag 3 Bergen 
Dag 4 Geiranger 
Dag 4 Ålesund 
Dag 5 Trondheim 
Dag 6 Bodø 
Dag 6 Svolvær 
Dag 7 Tromsø 
Dag 8 Kirkenes 
Dag 9 Honningsvåg 
Dag 9 Hammerfest 
Dag 10 Reine 
Dag 11 Brønnøysund 
Dag 12 Kristiansund 
Dag 12 Molde 
Dag 13 Florø 
Dag 14 Til sjøs 
Dag 15 Hamburg

Artikkeltags